Anjela Duval - Quim Monzó - Frederic Mistral - Derick Smith Thompson - Suso de Toro - Rosalia de Castro i molt més...

dilluns, 12 de desembre del 2011

La lluita dels codis


Aquesta PAC ha estat força tècnica. Hem hagut d'aprendre a fer servir les eines que ens ofereix el wiki per a l'edició del projecte, és a dir, hem hagut d'aprendre a fer servir hipervincles, per mirar d'estructurar una navegació coherent i per lligar i completar la informació del text; i ens hem hagut de barallar-nos amb les taules i editors tant d'imatges com de video per tal de completar-ho. Tot i això, fa unes setmanes vaig proposar de fer una passa més enllà i vaig mirar de fer servir altres plantilles o codis html d'altres Wikis per provar de fer un projecte més atractiu, però, malauradament, vaig fracassar estrepitosament:

Primer, vaig copiar i enganxar codis de plantilles web i wikis al <> de la configuració de l'aspecte a l'apartat de l'administrador del Wiki, però no hi va haver manera , i després, vaig rebaixar les meves aspiracions vaig provar de fer servir codis per a la redacció dels articles que es poguessin fer servir simplement amb la seva edició, però de la mateixa manera tampoc va acabar de rutllar.

Tot i això, encara no he llençat la tovallola i, en aquesta darrera PAC, tornaré a provar-ho. La lluita continua.

1 comentari:

  1. Comparteixo l'opinió sobre els codis i l'editor de la wiki en general. Potser és per desconeixement (probable), però trobo que aquest editor és una mica carregós de fer anar. Em sembla que te força limitacions i que sovint no respon.

    ResponElimina

Fes-nos arribar les teves opinions i comentaris