Anjela Duval - Quim Monzó - Frederic Mistral - Derick Smith Thompson - Suso de Toro - Rosalia de Castro i molt més...

divendres, 18 de novembre del 2011

Marrameu al grup!


Ja fa uns dies que ha passat la Castanyada i Tots Sants, però un gat que torrava castanyes a la voreta del foc, n'hi havia petat una ben fort als morros i, bet aquí que fins ara ja el teníem ben mort. Malgrat tot, tot torna a començar i tip de tanta castanya, en Marrameu ha anat a petar a un altre grup.

Em dic Carles i aquesta és la meva presentació al bloc i al projecte. He agafat el relleu d'un altre gat, en Joan, que va haver de deixar el grup, i tot i que al començament tot ha estat desconegut per a mi, mica en mica m'estic familiaritzant amb el projecte i estic mirant d'incorporar-me en aquesta nova dinàmica de treball.

Els meus companys m'ajuden i em donen un cop de mà en tot allò que necessito i espero que amb el temps, ben aviat, agafi el ritme i pugui arribar a ser un gat més. Aquest grup és una pinya!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Fes-nos arribar les teves opinions i comentaris